En vecka kvar av sommarlovet! Usch vad snabbt det gick. Känns som det var avslutning igår. Såklart är jag taggad för att börja i en ny skola men ändå vill jag fortsätta sova hur länge jag vill på morgonen.

Meen... Istället för att sitta inne och tjura över att det bara är en vecka kvar tänker jag göra den till den bästa!

Jag började den med att sova hos Carro! Eller ja först var Carro,jag och Moa chaincrew på u15 matchen. Det var roligt plus att vi fick gratis mat efter! Sen kom pappa och skjutsade hem mig och jag packade en väska med allt jag behövde innan jag tog bussen till Paganini där vi åt innan vi fortsatte mot carros place. 

Sen bestämde vi oss för att kolla film ute... Vi såg på the conjuring. Det var ett ganska dumt beslut kunde jag konstatera senare. Men när filmen var slut, solen gått ner och vi satt vettskrämda i soffan kom jag och Carro på att vi ville sova på åkern utanför. 
Skitbra ide ellerhur!? 

Så vi hämtade liggunderlag, kuddar och extra filtar innan vi letade reda på finaste platsen, mitt på åkern. Himlen var stjärnklar, månen var full och skratten var många. Den här natten kommer jag aldrig glömma! 

Sedan dagen efter vaknade vi av regn och då fick vi i panik packa ihop allt och springa in igen! Vi gjorde frukost innan vi kollade på en annan film. Sen var Moa tvungen att åka hem så jag och Carro fick äta vår fantastiska wok själva! 

Tre supertrötta tjejer

Regnet som väckte oss
Super woken 

Förlåt igen för dålig uppdatering! 

Kommentera

Publiceras ej