Ledsen att jag inte uppdaterat på några dagar, men jag har varit på fotbollsläger och det fanns varken ork eller tid att skriva inlägg. 
 
Men nu när jag är tillbaka i Västerås igen! Även fast bara lägret var i 3 dagar känner även jag att jag har utvecklats som fotbollsspelare. Jag tror däremot inte att jag kommer bli uttagen eftersom jag missade lägren innan, så detta ser jag som en chans att se vad jag behöver utveckla och var nivån ligger. För jag ska med! 
 
Så idag när jag vaknade kändes det som jag sprungit in i en tegelvägg. Jag hade ont ÖVERALLT! Mina armar och ben är fulla av blåmärken, och hur kul är det att behöva täcka över i 30 gradig värme? Nej inte speciellt, då får folket faktiskt hellre stirra...
 
Men även fast jag var helt slut då ville jag hitta på något. Så jag tog bussen till Carro och var med henne och Moa. Vi åt kebab och kollade på film, mysigt! Det var trots allt en lyckad dag! 
Härligt va? 

1 kommentarer

Natalie

10 Aug 2014 16:55

Hej, gud vad kul att hitta en till Utbytesstudent som åker 15/16 jag tänkte göra en facebook-grupp för 15/16 utbytisar och undrar om du skulle vilja vara med ? :)

Svar: Åh va roligt! Ja jättegärna :) vilken organisation åker du med ??
Louise Engström

Kommentera

Publiceras ej