Herregud! Där passerade ännu en vecka... Om tre dagar börjar jag gymnasiet! Och om jag ska erkänna ska det faktiskt bli lite roligt. Självklart längtar jag inte precis efter läxor, prov och lååånga skrivuppgifter med en deadline man får huvudvärk bara av att tänka på, utan alla nya människor. Det är ju typ en av de roligaste sakerna som finns! Men såklart är jag orolig att jag ska hamna i en klass som är stökig, tråkig eller bara inte rätt. Men det löser sig säkert! 
 
Dagen idag spenderades iallafall på följande sätt: Jag, Lovisa och Emma åkte till Erikslund shopping som är ett ganska stort köpcentrum i Västerås. 
Först när vi kom dit var vi tvungna att äta eftersom vi alla tre höll på att dö av hunger. Sen gick vi runt lite i olika affärer och kollade om vi såg något vi gillade. Jag skulle leta efter tröjor och Emma och Lovisa letade efter jeans. Det slutade med att jag hittade två stycken som jag gillade! 
 
Sen när vi kom hem gick vi till Lovisa och gjorde chokladbollar! Precis när vi satt (oss under ett parasoll som tur va) öppnade himelen  sig. Vi fick snabbt packa ihop allting och skynda oss in. Vi bestämde oss för att kolla på Supernatural! Vi har inte kommit så långt än men den verkar riktigt bra! Skönt att man egentligen inte behöver följa den utan man kan ta ett avsnitt i taget, eftersom de löser fallet på ett avsnitt. 
 
Sen när jag kom hem därifrån fick jag i halv panik äta en macka innan jag tog bussen mot arosvallen där vårat u17 lag tog emot Uppsala 86ers. Det började bra med en TD av oss, men sen tappade vi och i halvtid stod det 14-30 till Uppsala. Matchen fortsatte ungefär lika och slutresultatet blev 21-46 till Uppsala. Men jag tycker ändå att vi kämpade på bra!  


Kommentera

Publiceras ej